Başımıza saksı gelmesin!


Uzun bekleyişin ardından yaz geldi:) Güneşin yüz görümlüğü istercesine ağır ve sakin doğuşu beni ve benim gibi alerjisi olan tüm insanları fazlasıyla etkiliyor. Bu süreçte bol su içmeye ve dışarıya belli sürelerde kontrollü şekilde çıkmaya davet ediyorum. Bilenler bilir işim gereği sağlık konusunda oldukça doluyum. Bu konuda söyleyeceğim çok fazla şey var sırası geldikçe anlatacağımdan emin olabilirsiniz.
http://sibelizliyor.blogspot.com/ 'u favori listenize ekleyin:)

Gelelim bugünkü konumuza;

Yolda gezerken gördüğüm pencere kenarlarına konmuş saksılar güzel görüntüsüyle yazı müjdelerken diğer yandan korkutucu olabiliyor. 
İstanbul asi şehir aynı anda dört mevsimi yaşatır insana. Fırtınalar ağaçları sökerken saksıları siz düşünün! Korumasız pencere kenarlarına bırakılan saksılar güzel hoş ama kazaya davetiye olmasın. Saksılarınızı düşmeyecek şekilde koymanızı rica ediyorum. Şimdiye kadar bu konuda yaşanmış bir sürü acı haberi okudunuz bunları hatırlatıp canınızı sıkmaya niyetim yok. Amacım tedbirli olmanın huzurunu korumak.

Mutlu günler:)

Yorumlar