Aşk büyük "Mucize"



Her zaman söylemişimdir; "En fırtınalı yağmurlar getirir gökkuşağını, güneş bir gün bizim için doğacak..." diye.
İşte Mucize'de gözyaşlarının nasıl mutluluğa dönüştüğünü göreceksiniz... F
ilm çok etkiletdi beni ve filme dair bir şeyler karalamadan duramadım:)

Film; İzmir Foça, Uşak, Kars ve Kağızman’a bağlı bir köyde geçiyor her karesiyle seyircisine ayrı görsel şölen sunuyor. 
Başrolünü Talat Bulut ve Mert Turak'ın oynadığı filmde fakirliğin hüküm sürdüğü 1960’lı yıllarda, okumayı bekleyen yüzbinlerce çocuğun ve Egeli bir öğretmenin Anadolu'nun ücra bir köşesine sürgüne gidişini anlatıyor. Her filminde eğitimi ve engellileri ele alarak toplumsal farkındalığa da dikkat çeken Mahsun Kırmızıgül yönetmenliğini ve senaristliğini yaptığı bu filmiyle birçok yüreğe dokundu... İzlediğim salonda buna bizzat şahit olduk:) 


Beyaz Melek (2007), Güneşi Gördüm (2009) ve New York'ta Beş Minare (2010) filmleriyle büyük başarılara imza atan Mahsun Kırmızıgül "Mucize" ile bu yıla damgasını vuracak. Oyuncular, kamera açıları, diyaloglar öyle güzel öyle doğal ki gerçekliği en yalın haliyle vermişler.

Boyut Film ailesinin büyük emeğiyle sunulan film hakkında doğrusu söylenecek çok şey var ama aynı zamanda diyecek bir şey yok... Bazı anlar vardır ki sadece içinde olunca anlar yaşar insan. Ben bu yazımda daha fazla detaya yer vermeyeceğim.
Gerçek bir hayat hikayesi olan Mucize'ye tanık olmanızı ilk fırsatta izlemenizi tavsiye ediyorum.

Aşk büyük Mucize...


İyi seyirler...

Yorumlar