Bu sözleri duymayan öğrenci var mı?

"Kanaat notun sıfır!
Komik birşey varsa söyle biz de gülelim!
Kendini de unutsaydın.
Arka taraf n'oluyor orda?
Kimden geliyor bu uğultu?
Getirme beni oraya!
Oğlum kahvede mi oturuyorsun düzgün otur!
Sizin evin kapısı yok mu çocuğum?
Haftayada kitabını unutanlar gelmesin sınıfa!
Sizin evin kapısı yok mu çocuğum?
Konuşmak isteyen dışarı çıksın.
Yarın velini çağır oğlum
Arkadaşın aşağı atlasa sen de mi atlayacaksın!
Siz evde de mi böylesiniz
Anlamayan var mı?
Kızım niye gülüyorsunuz? komik bir şey mi var anlatın bizde gülelim.
Evladım geç yerine
Kendinize yapılmasını istemediğiniz bir şeyi başkasına yapmayın!
Ben gülüyor muyum?
Nerede kalmıştık evladım?
Sınav iptal çocuklar.
Konuşursan anlayamazsın!"

Bugün Öğretmenler Günü...

Aklıma gelen unutulmayan öğretmen sözlerini hatırlatmak istedim. Benim aklıma gelen bunlar... Unuttuğum atladığım sözleri bana yazarsanız sevinirim:)

Üzerimde emeği olan sadece bilgisiyle değil sevgisiyle hayatıma anlam katan tüm değerli öğretmenlerimin ve öğretmen dostlarımın günü kutlu olsun.

Atanamayan öğretmenlerimizin öğrencilerine kavuşması dileğiyle...
Öğretmenler gününüz kutlu olsun.

Yorumlar