Yaktın Beni 7 Şubat'ta Star'da!


Başrollerinde Uğur Yücel, Sarp Apak, Sinem Kobal, Meltem Cumbul, Hasibe Eren ve Sezai Aydın'ın yer aldığı Uğur Uğraş'ın senaryosunu yazdığı ve yönetmenliğini Uğur Yücel'in oğlu Can Yücel'in üstlendiği Yaktın Beni filmi 7 Şubat Pazar 20.00'de tv de ilk kez Star'da yayınlanacak.
Filmi benim gibi vizyondayken izleyemenler için güzel bir haber doğrusu:)
İyi seyirler şimdiden...

Yaktın Beni - 2015
İtfaiye çalışanı olan Selam, ailesini kaybettikten sonra kendi düzenini kurup hayata geri dönmeyi başarmıştır. Selam'ın önündeki en büyük hayal ise yıllardır birlikte olduğu İpek ile dünya evine girmektir. Selam bu hayaline adım adım yaklaşırken yıllardır görmediği dayısı Macit'in çıkagelmesiyle işler karışır. Selam'ın evine yerleşmeye karar veren Macit'in, Leyla'ya aşık olması ise bu karmaşaya tuz biber eker. Uğraş Güneş'in senaryosunu yazdığı ve Can Yücel'in yönetmenliğini üstlendiği komedi filminin başlıca rollerinde Uğur Yücel, Sarp Apak, Sinem Kobal, Meltem Cumbul, Hasibe Eren ve Sezai Aydın yer alıyor.


Yorumlar

  1. Bu film çok izlenen bir filmmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Yaktın Beni 17 Ekim'de 2015 tarihinde vizyona girmiş, Uğur Yücel'in başrolünde olduğu ilk komedi filmidir.
      İyi seyirler,

      Sil

Yorum Gönder