Kenan Doğulu Açıkhava'da sevenlerini ağırladı


Ülkece çok talihsiz şeylerle sınandığımız şu günlerde müzik en büyük ilaç geliyor... Sevgili Kenan Doğulu; geçtiğimiz Cumartesi akşamı (30 Temmuz) organizasyonluğunu BKM ve Tadım'ın üstlendiği TADIM ile Yaz Konserleri kapsamında Cemil Topuzlu Açıkhava Sahnesi'nde sevenleriyle buluştu. Konsere 10 yıl Marşı'yla başlayan sanatçı ellerinde Türk bayraklarıyla eşlik eden seyircisinden bol alkış aldı. Ardından Zülfü Livaneli'nin Ey Özgürlük şarkısını söyleyerek devam etti konserine...

Alkışların hiç durmadığı gece için çok özel hazırlandığını bir kez daha gösterdi Kenan Doğulu. Seyircisini tam bir ev sahibi gibi ağırladı diyebiliriz.:) Hem sohbet ettik hem şarkılarını söyledik kendisiyle... Enerjisi, dansı, sürprizleri uzun zamandan sonra konserine gelen bizlere ilaç gibi geldi diyebiliriz. İstek parçalarına yer verdiği bölümde en güzel sürprizi sosyal medya hesabından kendi şarkıları istek yapan Gizem ve Gurur çiftine yaptı... Çiftin şarkısı olan Aşk Tanrısı'nı sahneden anons ederek okuyan Kenan Doğulu romantik dakikalar yaşatırken, kardeşi Ozan Doğulu'yla babası için yazdıkları"Bu günüm sensiz geçti" şarkısıyla göz yaşlarına boğdu hepimizi... Kenan Doğulu'nun neredeyse tüm şarkılarını ezbere bildiğimizi de bu konserde fark ettik ailecek:)

Vokalistleri ve tüm müzisyen kadrosunun olağanüstü performanslarından da bahsetmeden edemeyeceğim. Bu kadar güzel bir sesin anca bu kadar dinamik ve güzel ekibi olur diyorum. Bize ve tüm seyircilerine Açıkhava'da sunduğu bu güzel konseri için başta Kenan Doğulu ve Ozan Doğulu olmak üzere tüm emeği geçenlere teşekkür ediyorum.

Konsere gelemeyen takipçilerimiz için ilk kez facebook sayfamda paylaştığım videoyu sunuyorum...

İyi seyirler efendim:)


Yorumlar