Sibel Can'dan Rap şov

 
 Sibel Can 10Ağustos Çarşamba gecesi Pera Event'in ev sahipliğini yaptığı Türkcell Yıldızlı Geceler Harbiye Açıkhava konserinde sevenlerini şarkılarıyla büyüledi. Konserde eski ve yeni albümü Arabesque şarkılarını söyleyen Sibel Can'ın gece için hazırladığı sürprizler de çok güzeldi...

Başarılı isimlere ve yeni yeteneklere konserinde yer veren Sibel Can Aşk Bir Vefadır şarkısıyla düet yaptığı Burhan Tüzer'le, Bağdat şarkısıyla tanığımız Ayla Çelik'le ve Sosyal Medya'da Günah Benim şarkısıyla çok konuşulan Eypio - Burak King ile aynı sahneyi paylaştı... Doğrusu sahnesini paylaşması çok güzel samimi bir davranıştı. Bu başka bir olgunluk herkesin yapabileceği bir şey değil.


Sesiyle kendine bir kez daha hayran kaldığım Sibel Can sahneden seyircilerin arasına karıştı ve hayranlarıyla bol bol selfielere maruz kaldı. Maruz kaldı diyorum çünkü kendisi bu konuda ricada bulunmuştu. Malesef ne kadar rica ettiyse de kimse dinlemedi. Selfi yasaklansın demiyorum ama zorla olmaz sanki haksız mıyım?

Sevgili Sibel Can'ın tüm müzisyen kadrosunun olağanüstü performanslarından da bahsetmeden yazımı bitirmek olmaz. Bu kadar özel ve narin bir sesin ancak bu kadar dinamik ve başarılı ekibi olur... Bize ve tüm seyircilerine Açıkhava'da sunduğu bu güzel konseri için başta Sibel Can'a, Pera Event ailesine ve tüm emeği geçenlere teşekkür ediyorum. 









Bu muazzam konsere gelemeyen takipçilerimiz için ilk kez facebook sayfamda paylaştığım mini videoyu sunuyorum...

İyi seyirler efendim:)



Tüm hakları www.sibelizliyor.com 'a aittir. www.sibelizliyor.com 'da yayınlanan yazı ve fotoğrafların tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz. İletişim için sibelizliyor@hotmail.com.tr 'ye yazabilirsiniz.



Yorumlar