Müjgan Sağlam'ın yeni sergisi "İşgal" Galeri Eksen'de!


Müjgan Sağlam'ın "İşgal" isimli sergisi 21 Haziran'da Galeri Eksen'de sanatseverleri bekliyor.

Serginin temasını kuşlar oluştuyor. Ahşap ,metal ve bronz malzeme kullanılarak hazırlanan heykel sergisinde kuşlardaki ‘’gaga’’ ve ‘’tırnak’’ çok güçlü ,sağlam,tehditkar bir yapıda izleyiciye sunuluyor. 


21 Haziran  - 1 Temmuz tarihleri arasında sürecek olan sergi Galeri Eksen’de izleyicisini bekliyor. Kaçırmayın!

Heykellerimi mekandan çıkıyormuş gibi yerleştirerek  mekanın  duvarlarını zeminini ya da kullanılabilecek her alanı heykele dahil ediyorum. Dolayısıyla izleyici galeriye girdiğinde o da galerideki gaga ve tırnak mücadelesinin bir  parçası oluyor. Bir grup heykelim hepimizin belleğinde iz bırakan “elektrik tellerinde seyirci kuşlardan’’ yola çıkarak hazırladığım, metal borulara dizilmiş,metal telleri birleştirerek yaptığım pençelerden oluşuyor. Bu borular galerinin duvarından ve zemininden çıkıyormuş gibi görünüyor . Aynı  temada hazırlanmış  madalyonlar ise serinin en küçük boyutlu parçalarını oluşturuyor . Dış yüzeyleri pürüzsüz , yalın ,ışık ve gölgeyi keskin görebildiğimiz formlardan oluşan ahşap tırnak ve gagalar ise sergiyi oluşturan bir diğer parçalar.

                                                                                                                 Müjgan Sağlam






Yorumlar

  1. Canim arkadaşım şimdiden seni kutluyorum yolun açık olsun

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim emeğine yüreğine azmine .Hayellerinin peşinden koşup bu güzel ve anlamlı sergiyi bizlerle payaşlatığın için teşekkürler yolun açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mujganim pencelere hayat vermene yillar once sahitlik etmistik bugun hayallerine kavusmana sahitlik etmekle seninle gurur duyuyorum allah yolunu acik etsin ��

      Sil
  3. Müjgancım resimleri görünce bile heyecanlandım açılışı sabırsızlıkla bekliyorum herşeyin en iyisine layıksın emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Müjgancım resimleri görünce bile heyecanlandım açılışı sabırsızlıkla bekliyorum herşeyin en iyisine layıksın emeğine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder