Olmadı "uykusuzanneler"!

Bu sabah instagramda keyifle takip ettiğim @uykusuzanneler sayfasının kötü bir paylaşımıyla karşı karşıya kaldım. Görseli kendileri hazırlamamış ancak anne  - baba - çocuk eğitimi içerikli birçok kişiye hitap eden aynı zamanda Ceyda Düvenci, Dijital Topuklar, Özgür Bolat gibi önemli takipçileri de olan bir sayfanın böylesine büyük bir gaflete düşmesini kabul edemedim. Yazdığım yorumdan ve paylaşımımın ardından görseli hemen kaldırmışlar şu an sayfada göremeyeceksiniz. Benimle aynı düşünceye sahip birçok takipçi vardı. Böylesine büyük kitleye hitap eden en önemlisi de eğitim içerikli bir sayfanın yaptığı hatayı kabul etmeyip bir özür bile dilemeden saklanması da daha komik geldi doğrusu. O yüzden takipten çıkardım. 

Bu kötü paylaşım için yorumumu iletiyorum. Bakalım sizler ne diyeceksiniz?

Nedense burada sadece kadının değiştiği söyleniyor ki bu saçma ve gerçekten bu her şeyden önce kişinin kendisine ve eşine duyduğu saygıyla alakalı! Çocuk sahibi olmayı böylesine korkunç ve iğrenç bir görselle anlattığınız, kadına yönelik bu tavrınız ve çocuk sahibi olanlara  - olmayanlara kötü duygular empoze edilmeye çalışılması nedeniyle takibi bırakıyorum. Çocuk sahibi olmak kötü bir şey değil @uykusuzanneler



Yorumlar