Yüz nakli yapılan en genç kişi Katie Stubblefield

Fotoğraflar - Soldan Sağa
1. Katie Stubblefield
2. Adrea Schneider (Donör)
3.  Katie Stubblefield (Yüz nakli yapılmış hali.)

18 Yaşında girdiği bunalımla intihar etmeye çalışan Katie Stubblefield kullandığı silahla yüzünde geri dönülmeyecek bir yara açtı. Uzun bir yaşam savaşının ardından hayat mücadelesini kazanan Katie Stubblefield 21 yaşında yüz nakli yapılan en genç kişi.

Yüz nakli; uyuşturucu komasında hayatını kaybeden 31 yaşındaki Adrea Schneider'ın yüzü ile gerçekleşti. Yüz nakline kadar 22 operasyon geçiren Katie Stubblefield 1 yıl önce ABD'nin Ohio kentindeki bir klinikte 31 saat süren büyük bir operasyonla yeni yüzüne kavuştu. 

Katie Stubblefield: Birçok insan bu süreçte bana yardım etti, şimdi ben insanlara yardım etmek istiyorum.

National Geographic dergisinin özel haberinin detayları için TIKLAYIN!
(UYARI: Fotoğraflar ameliyat öncesi ve sonrasını içerdiğinden en sade halini paylaştım. Fotoğraflar açık ameliyatı gözler önüne seriyor!)

Beni derinden etkileyen bu haberi sizlerle paylaşmaktaki amacım; hiçbir şey ve hiçbir kişi için hayatınızı riske atmayın. Çünkü bazı adımların dönüşü olmuyor... Güzel arkadaşımız hayata döndü ama artık eskisi gibi değil. Hayat acısıyla tatlısıyla yaşamaya değer. Unutmayın bir şeyin olmaması her zaman daha iyisinin olacağına vesile olur;)

Yorumlar