Çocuğunuzu uyusun diye ağlatıyor musunuz?



Son zamanlarda annelerin neredeyse bebek doğduğundan itibaren belli metotlarda uyku eğitimi vermek gibi bir zorunluluğu hatta kızacaksınız ama bence takıntısı var. Bu yazımda sizlere uyku eğitiminin çocuğa işkence etmekten başka bir şey olmadığını anlatmak istiyorum. Anneniz sizi hangi teknikle uyuttu acaba hiç düşündünüz mü? 

Richard Ferber – Kontrollü Ağlatma
Tracy Hogg – Yatır Kaldır
Kim West – Kontrollü uzaklaşma

Elbette hiçbiri!


Bebekler doğduktan ilk 1 - 2 ay kadar doğaları gereği anne sütüyle ya da mama ile beslendikten sonra genelde uyuyor. Elbette beslenme işlemini tamamladıktan sonra gazını çıkartmanız gerektiğini hatırlatmama gerek yok:) 
İlk zamanlar gerçekten uykuda geliştiğini her dakika bir öncekinden değiştiğini görmeniz mümkün. Ben hemen hemen her gün kızımın fotoğraflarını çekerek bu mucizeyi ölümsüz kıldım. Sizlere de tavsiyemdir.

Ancak ben yavrumun savunmasız dünyasına göre değil de kendi dünyama adapte ederek büyüten bir anne oldum. 



Yorumlar