Burcu Tatlıses yeni albümüyle ilk konserini veriyor


Müzik hayatına 2002 yılında söz yazarı olarak başlayan ve Funda Arar, Fatih Erkoç, Zuhal Olcay, Yıldız Usmonova, Mustafa Ceceli ve Ziynet Sali gibi güçlü yorumcular için yazdığı şarkılarla tanınan Burcu Tatlıses, ikinci kez şarkılarını kendi sesinden yorumluyor. 

Burcu Tatlıses; Bir İstanbul Masalı, Zerda ve Öyle Bir Geçer Zaman ki dizi müzikleri; Müthiş Bir Film ve Eski Sevgili sinema filmlerinin müziklerinin de olduğu onlarca albümde 50'den fazla esere imza attı. Alagül, Seni Severdim, Yak Gel, Senden Öğrendim gibi birçok eseri hit oldu.
"Güzel Kokuyorum" adlı ilk albümüyle 2015 yılında yorumcu kimliğiyle de müzik severlerle buluşan Burcu Tatlıses, duru, sakin ve etkileyici yorumuyla kendinden söz ettirmeyi başardı.  
Burcu Tatlıses’in ikinci albümü ‘Uzaklar’ artık müzik marketlerde. Ada Müzik etiketiyle yayınlanan albüm, yine kendi imzasını taşıyan 8 özel şarkıyı barındırıyor. İlk albümünden farklı olarak bu albümde 5 şarkının aranjörlüğünü de Burcu Tatlıses üstleniyor. Birbirinden değerli ve tecrübeli isimlerin kendisine eşlik ettiği ‘Uzaklar’ albümüyle Burcu Tatlıses 16 Ocak Çarşamba akşamı Mask Live Pera Sahnesi'nde sevenleriyle buluşacak. 

UZAKLAR:
1. Uzaklar
2. Düşmedim Daha
3. Menekşe
4. Mahir Ah
5. Alsana Beni
6. Bu Gökler
7. Bir Yalan
8. Geyikli Masallar




Yorumlar