Kızımla Adım Adım Büyüyoruz (21. Ay)


Sevgili anneler babalar bu yazımda sizi yine çok önemli bir setle tanıştıracağım. Bilenler bilir ancak henüz tanışmamış aileler için Adım Adım setini sunuyorum...
Adım Adım; uzmanların sürekli dikkat çektiği bebeklerin %80 oranında zihinsel ve duygusal gelişimini tamamladığı 0 - 4 yaş aralığında sizlere ve bebeğinize yol gösterecek çok özel okul öncesi eğitim ve oyun seti. 9 Aylıktan 48 Aylığa kadar hazırlanan setler uzman pedagoglar; Feriha Şenkaya Dildar, Serap Kaşıkçıoğlu, Gülay ÖTER, uzman psikologlar; Mine KAYRAKLI, Şebnem ORHAN, Bengi KESKİN ile alanında uzman çizerler tarafından hazırlanıyor...


Setin kutusu bebeğinizi ilk görünüşüyle bile heyecanlandırmaya yetiyor. Bu öylesine güzel bir heyecan ki bir anda size o telaşla nasıl açacağınızı düşündürüyor:) 

Sizlerle 21. Aylık olan biricik kızımın setini paylaşmak istiyorum. 21 Aylık setin teması "Taşıtlar". Ne ilginç tesadüftür ki evimizde de şu sıra The Wheels on the Bus (Otobüsün Tekerlekleri) çalıyor:)
Bu anlamda çok isabet oldu.

Peki 21 Aylık Sette neler var?

Fotoğrafta gördüğünüz üzere çok özel çizim ve tasarımıyla dört tane magnetimiz var. Buzdolabına, kapıya ve bulaşık makinesi kapağına asarak her seferinde taşıtların sesiyle yapıştırmak çok eğlenceli. Bazen de hafiften fırlatarak yapıştırmaya çalışmakla bu eğlenceyi üst sınırlarda yaşıyor olabiliriz:)



Yine bu aya özel mini masal kitabı ve anne - babalar için çocuklara nasıl bir yaklaşımda bulunmamız gerektiği ve 21 ayda çocuğunuzun nasıl bir gelişim gösterdiği konusunda bilgiler mevcut. Her detay çok ince düşünülmüş...


Sokakta adlı posterimizle kızımla ne nerede oyunu oynadık. Ben her ne kadar ısrarla duvara asıp o şekilde oynatmaya çalışsam da kendisi duvardan sökerek yerde oynamamızı istedi:) Poster  farkındalığı arttıran bir araç oldu. Birlikte oynamak da ayrı keyif hep derim kızımla büyüyorum diye...
Sette daha öncede bahsettiğim İlk Kelimeler Kitabım "Ne, Nerede Gidiyor?" adlı kitabımız da var.




Sırada setin bence en önemli parçası olan 21. Ay Çocuğunuzla Yapacağınız Öğretici Aktiviteler Kitabı var. Bu kitap öylesine özelki yavrunuzla eğlenceli ve eğitici gelişimin nasıl mümkün olduğunu göreceksiniz. Her sayfasında ayrı bilgi ve öneriler var. Çocuğunuzun zihinsel ve duygusal gelişimi için her detay en ince ayrıntısıyla düşünülmüş. Önerileriler çocuğunuzla hem eğleniyor hem de dikkatini uzun bir süre çekerek, farkındalığı sağlıyorsunuz. Fotoğrafını eklemeyi unuttum ancak kitapta iki adet yapıştırmalı kamyon çıkartmaları var. Elbise dolabına yapıştırıldı bile:)

Gelelim setin en eğlenceli parçalarına:) Taşıtlar temasına uygun ambulans ve 4 parçalı çıkatmalı taşıtlar puzzle. Ambulans ve diğer araç seslerini taklit ederek puzzle yapmak çok keyifli oldu. Mavi ve kırmızı renkte gördükleriniz de doğal ahşaptan yapılmış mıknatıslı top. İkisini birbirine yapıştırıp oynayarak mavi - kırmızı renklerini söyletmeye çalıştık; renklerin isimleri henüz tam söylenmese de mıktanısları kapıya yapıştırmaya başlandı:) Üç renkli daire puzzle ile yarısı nerede oynadık. Başlarda çıkarmaya çok zorlansa da kızım artık kolayca çıkarıp takmaya çalışıyor. 




Sizler de bebeğinizin gelişimine katkıda bulunmak ve birlikte kaliteli zaman geçirmek için ADIM ADIM Seti sipariş verebilirsiniz. Her kutuda ayrı sürpriz var bakalım diğer aylarda bizleri neler bekliyor? Merak ettikleriniz için yorumlarınızı bekleyeceğim.

                             



Yorumlar