Bebeğim İlk Kelime Kartları'yla tanışıyor


Bebeğinizin sağlıklı ve mutlu gelişimi için uzmanlar 0 - 2 yaş aralığının çok önemli olduğunu söylüyor. 1 Yaşına kadar anneye bağımlı olan bebekler 2 yaşında bağımsızlığını ilan ediyor desem yalan olmaz:) O yüzden bu hızlı geçen özel zaman dilimini en kaliteli en sağlıklı bir şekilde geçirmenizi diliyorum. 0 - 2 yaş aralığındaki bebeğinizin karakterinin yapı taşlarını oluşturduğunuzu unutmayın. Sabırlı olun ve asla pes etmeyin!

Birlikte kaliteli zaman geçirmek çok önemli!

Ben çalışan bir anneyim. Bu yüzden zamanım çok kıymetli; işten eve döndüğümde tüm zamanımı kızımla geçirecek şekilde planlıyorum. O yüzden herkes uykudayken çamaşır asıyor ya da bulaşıkları makineden çıkarıyorum:) 

Bebeğinizle güzel ve kaliteli zaman geçirmek için benim gibi yoğun maratona sahip tüm ebeveynlere "Bebeğimin İlk Kartları" ve "İlk Kelimelerim" Kartlarını öneriyorum.

Mikado Çocuk; dünyanın en büyük kart üreticisi Usbourne Yayınevi'nin uzun pedagojik çalışmaları sonucu olarak hazırlanan bu kartları bizlere sunuyor. 

Bebeğimin İlk Kartları 6 - 24 Aylık (TIKLAYIN!)

İlk Kelimelerim  12 - 36 (TIKLAYIN!)

21 aylık kızımın ilk gördüğü andan beri elinden düşürmediği her defasında defalarca birlikte bakıp, isimlerini saydığımız hayvanlar ve araçlar kartı her yaştan insanın dikkatini ve ilgisini çekecek sevimlilikte. Kartların yapısı, tutuşu çok kolay, köşeleri oval olduğu için bebeğiniz tek başınayken bile hiç korkmadan verebileceğiniz özellikte yapılmış. Çizimlerin kalitesi ön yüzünde rengarenk arka yüzünde ise siyah beyaz halinin yapılması da her seferinde yeni bir şeyi keşfetmesini sağlayarak bebeklerinizle birlikte birçok şeyi öğrenmesini sağlamanız mümkün.

Her karttaki nesneye ait özelliği söylemek, birlikte hikayeler uydurmak da sizin yaratıcılığınıza kalmış. İnsanın yeniden çocuk olası geliyor gerçekten. 


Sipariş için mikadococuk.com'u ziyaret edebilirsiniz!

İLGİLİ YAZILAR İÇİN TIKLAYIN!



Yorumlar