Unutulmayanlar: Müslüm Gürses


"Sevda Yüklü Kervanlar" senin kapından geçer, "Hangimiz Sevmedik" seni şarkılarını...

Sevdiğine her zaman "Şansıma" "Dargınım" "Tutamıyorum Zamanı" "Gel Bana Doğru, "Senden Vazgeçmem" dedin...
"Bunca Gamı Bunca Derdi" çekmek "Benim Meselem" dedin. "Tanrı İstemezse" yaprak düşmezmiş diyerek dokundun hiç tanımadığın yüreklere...
"Hasret Rüzgarları"erken esti 2013 yılında ayrıldı değerli sanatçı Müslüm Gürses.

Kendisini rahmet ve sevgiyle anıyor. Sizleri unutulmaz eserleriyle başbaşa bırakıyorum.




MÜSLÜM GÜRSES KİMDİR?
Müslüm Gürses'in hayatını önemli kesitleriyle ele alan Kimdir ve Nerelidir youtube kanalının videosunu izleyebilirsiniz.





ALBÜMLERİ
Açık Hava Konseri – 1 Albümü
Açık Hava Konseri – 2 Albümü
Açık Hava Konseri – 3 Albümü
Ah Gülüm Albümü
Aldatılanlar Albümü
Anlatamadım Albümü
Arabeskin Devleri Albümü
Arkadaş Kurbanıyım Albümü
Arkadaşım Albümü
Aşk Tesadüfleri Sever Albümü
Ayrılık Acı Bir şey Albümü
Ayrılık İsteme Benden
Bağrıyanık Albümü
Bakma Albümü
Ben Razıyım
Benden Bu Kadar (Son Şarkılarım) Albümü
Benim Meselem Albümü
Bir Avuç Gözyaşı Albümü
Bir Bilebilsen / Zalim Albümü
Bir Fırtına Kopacak Albümü
Bir Kadeh daha Ver Albümü
Bir Sen Varsın
Birde Benden Dinleyin Albümü
Biz Babadan Böyle Gördük Albümü
Boşu Boşuna
Dağlarda Kar Olsaydım Albümü
Dargınım
Dertler İnsanı Albümü
Dertliler Meyhanesi Albümü
Dünya Yalan Albümü
Esrarlı Gözler Albümü
Farketmez Albümü
Garipler Albümü
Gazla Şoför Albümü
Gitme Albümü
Gönül Teknem (Sen Olmayınca) Albümü
Güldür Yüzümü Albümü
Güle Güle Git Albümü
Güzeldi Yaşamak
Hayatımı Sen Mahvettin Albümü
Herşey Yalan Albümü
Hüzünlü Günler Albümü
İkimizin Yerine Albümü
İlk Aşkım Son Sevgilim Albümü
İnsaf / Kahire Resitali Albümü
Klasikleri 1 Albümü
Klasikleri 2 Albümü
Konseri Albümü
Küskünüm Albümü
Lafı Mı Olur
Mahsun Kul Albümü
Mahzendeki Şarkılar Albümü
Maziden Bir Demet Albümü
Meyhaneci – Kırık Sazım Albümü
Müslüm Gürses 1 Albümü
Müslüm Gürses 2 Albümü
Müslüm Gürses 3 Albümü
Müslüm Gürses 4 Albümü
Müslümce 92 Albümü
Müslümce Türküler 2001 Albümü
Mutlu Ol Yeter Albümü
Müzik Ziyafeti Albümü
Nerelerdesin Albümü
O Beni Sevsin
Öldürdüğün Yetmedimi Albümü
Paramparça Albümü
Sadece Albümü
Sandık Albümü
Sen Nerdesin Ben Nerdeyim Albümü
Senden Vazgeçmem Albümü
Senin İçin Albümü
Sevda Yolu Albümü
Sevdalım
Şiirlerim Şarkılarım (Haklısın) Albümü
Söyleyemedim
Sultanım Albümü
Talihsizler Albümü
Tanrı İstemezse Albümü
Topraktan Bedene Albümü (isyanım var)
Umutsuz Hayat Albümü
Unutulmayanlar 1 Albümü
Usta (Ne Yazar) Albümü
Uyanma Zamanı (Kıyak Bitti)
Vay Canım Vay Albümü
Veda (Ervah-ı Ezelden) – Türkü – Albümü
Vefasız Alem Albümü
Yalan Dünya Albümü
Yanarım Albümü
Yanlış Yaptın (Kaçamamki Kaderimden) Albümü
Yaranamadım Albümü
Yaşamalısın Albümü
Yıkıla Yıkıla Albümü
Yüreğimden Vurdun Beni Albümü
Zavallım Albümü

FİLMLERİ
Müziklerin Efendisi 2011
Şov Bizinıs 2011
Esrarlı Gözler 2008
Amerikalılar Karadeniz'de 2 2007
Balans ve Manevra 2005
Neredesin Firuze 2004
Ömerçip 2003
Bir Akıllı Bir Deli 2002
Muhabbet Kuşları 2000
Sevmemeli 1997
Dertler İnsanı 1990
Dünya Boştur 1990
Can Kardeşler 1988
Yalnızlık Korkusu "sarhoşum" 1988
Talihsizler 1987
Seher Vakti 1986
Yıkıla Yıkıla 1986
Kader Rüzgarı 1986
Kısmetin En Güzeli 1986
Küskünüm 1986
Yaranamadım 1985
Güldür Yüzümü 1985
Kul Kuldan Beter 1985
İkizler 1985
Çare Sende Allahım 1984
Ağlattı Kader 1984
Sev Yeter 1984
Bir Yıldız Doğuyor 1984
Anlatamadım 1983
Mutlu Ol Yeter 1981
İtirazım Var 1981
Hasret 1980
Kul Sevdası 1980
İsyankar 1979

MÜZİSYEN
Aşk Tesadüfleri Sever 2011
Ağır Abi 2011
Ah Kübra Ah 2 2010

Müslüm Baba, Müslüm Gürses, Müslüm Gürses kimdir?, Müslüm Gürses nerelidir?, Müslüm Gürses, hayatı, Müslüm Gürses şarkıları, Müslüm Gürses albümleri, Müslüm Gürses filmleri.

Yorumlar