"Adını Bilmediğim Bir Gencin Milyonlarca Tıklanması İnandırıcılıktan Uzak Oluyor"


AYNA Grubu sevenlerine Sultan şarkısıyla büyük bir sürpriz yaptı. Bu sürpriz sadece bizlere değil aynı zamanda grubun solisti değerli sanatçı Erhan Güleryüz için de büyük bir sürpriz oldu. Kendisine Sultan’ı, müzik dünyasına bakışını, hayatı ve İstanbul’u sordum. Bu keyifli röportaj için bir kez daha kendisine teşekkür ediyorum….

30 yıldan sonra hem size hem de hayranlarınıza sürpriz olan Sultan’dan bahser misiniz? Bu sürpriz nasıl oldu?
Sultan grup arkadaşlarımın bana yaptığı büyük sürpriz oldu. Biz AYNA olarak bir yandan 22. yıl albümünü hazırlamaya çalışıyoruz bir yandan da stüdyoda AYNA dışında birçok müzisyenle farklı albümlerde çalışıyorum aranjör olarak, beste ve söz yazarı olarak. Çocuklar benim bilgisayardaki tüm dataları karıştırırlarken geçmiş yıllara ait şarkı arıyorlar ve Sultan’ı buluyorlar. 30 yıl evvel nasıl bir ruh halinde yazmışız… Aslında tabi bütün şarkıları yazarken bir hikayesi ya da öyküsü olur o şarkının. Ben hikayeden damıtıp, şiire, şiirden şarkı sözüne çeviririm. Çocuklar o kayıtları bulup sil baştan günümüz sounduyla tekrar aranje etmişler benim de duyduğumda çok hoşuma gitti ne yalan söyleyeyim. Zaman zaman grup arkadaşlarımın böyle güzel sürprizleri oluyor, benim de onlara elbette. Sultan hüzünlü bir şarkı hikayesi de hüzünlü umarım günün birinde bir sinema filmi gibi bir çalışmayla bir öyküyle anlatmış oluruz Sultan'ın öyküsünü.

Sultan'ın hikayesinden bahsetmek ister misiniz yoksa onu sinemalarda mı izleyeceğiz?
Umarım bir sinema filminde izlersiniz.


RÖPORTAJIMIZIN TAMAMI MAHMURE'DE SİZLERLE, TIKLAYIN!

Yorumlar