Eğlencenin yeni nesil anlayışı: İsfanbul AVM


Bugün Türkiye’de 432 adet Alışveriş Merkezi var. Bu kadar kalabalık bir sektör içinde benzerlerinden ayrışmak ve farklılaşmak oldukça önemli… Kurulduğu günden bugüne klasik AVM standartlarını yıkan İsfanbul Alışveriş Merkezi, eğlencenin perakendedeki payını yükselterek ‘Eğlence’  segmetinde farklılaşma yoluna gitti. ‘Eğlence ve Alışverişin Başkenti’ mottosuyla tüm süreçlerini yöneten İsfanbul Alışveriş Merkezi, mimarisindeki büyülü atmosferiyle misafirlerine başka alışveriş merkezinde bulamayacakları deneyimleri bütünselci bakış açısıyla sunuyor.

Gerek yurt içi gerekse yurt dışından “Eğlence” amaçlı AVM’ler sektörün dinamiklerini değiştirmeye başladı. Bu kadar algının açıldığı bir dönemde sektörde farklılaşmak ise oldukça önemli… Ziyaretçilerin farklı, yenilenen ve daha çok eğlence vaat eden tesislere ilgi gösterdiği günümüzde ‘Eğlence’ başlığını yeniden yorumlayan İsfanbul Alışveriş Merkezi,  Türkiye’de 432 adet alışveriş merkezinden sıra dışı konseptiyle ayrışıyor.

Yorumlar