#EvdeKal ve "Balkonun Tadını Çıkar"


Perfection İstanbul
, yaşadığımız bu karantina günlerinde ev içine kapanma psikolojisine karşı “Balkonun Tadını Çıkar” hareketini başlattı.


Deneyimli kadrosu ve son dönemlerde imza attığı yaratıcı projelerle ulusal ve uluslararası alanda adından söz ettiren reklam ajansı Perfection İstanbul, başlattığı Balkonun Tadını Çıkar hareketi kapsamında Türk halkını balkonlara davet ediyor. Avrupa’da başlayan ve sosyal medyada yayılan görüntülere inat, “Bizim balkonlarımızın neyi eksik?” mizahi sloganıyla herkesi balkonlarda daha fazla vakit geçirmeye çağıran hareket, ev içine kapanma psikolojisini bir nebze de olsa azaltmayı amaçlıyor.

Sosyal harekete destek için #balkonuntadınıçıkar

Perfection İstanbul Ajans Başkanı Selim Erdem: “Tüm dünyaya hızla yayılan koronavirüs salgını ülkemizde de hayatı derinden etkiliyor. Günlük rutinlerimizi ve alışkanlıklarımızı neredeyse tamamıyla değiştiren virüsten korumanın tek yolu ise evden çıkmamak. Ancak tüm insanlar ve özellikle toplumumuz dış dünya ile bağları güçlü olan, dışarıda vakit geçirmekten güç alan bir toplum. Evlere kapanmak zorunda olduğumuz bu günlerde, ev ile dışarısı arasında köprü görevi gören; hava almamızı, rahatlamamızı, bir nebze de olsa soluklanmamızı sağlayan alanlar ise balkonlarımız. Sosyal çağrımızla, virüs sürecinde hepimiz için daha da kıymetli hale gelen balkonları daha fazla kullanmayı, uzun süre hareket etmeden oturulan koltuklardan, çalışılan masalardan kalkarak, ev içine kapanma psikolojisini bir nebze de olsa azaltmayı amaçlıyoruz.” dedi.

Yorumlar