Sevilen isimlerden "babalar günü" paylaşımları


Tüm babaların ve yavrularına hem anne hem baba olan tüm kadınların günü kutlu olsun...

İşte sevilen isimlerden "babalar günü" paylaşımları









Murat Boz (@muratboz)'in paylaştığı bir gönderi ()







Vesvese etmesinler . Zibidi gibi dolasmayin. Kulahina simdi baslatmasin. -baba beni seviyor musun -niye sevmeyeyim? :)) bayildigim turkceler hep senden geliyor baba:) Sonu gülmeyle biten bir sürü diyalogumuz var seninle. Senin guzel sesini,dumani tüten sarmalarini yerim. Benim hayatim annem ve babam konusunda iki tanedir. Birinci hayatim hissettiklerimdi .. ne zamanki saclarinda beyazlari gordum “artik birini yargilayacaksan havaya bir tas ,cunku yaslaniyorlar” dedim. Ikinci hayatima basladim: iyi hissettir.. Ikisine de zaman zaman kendimden tassam da hep guleryuzluyum.. gecmis yok,gelecek belli degil. Su tuhaf dunyanin zalim oyunlarinda birbirinizin elini birakmayin.. gunun sonunda hicbir mutluluk sevdiklerinizle balkonda oturup bir tek kendi hüpletmenizi duydugunuz cay ya da dalip gittiginiz rakida özlediklerinizden daha kiymetli degildir. Babamin özel gun telasesi yoktur. Dogum gunleri ,ölüm gunleri .. yeni yillar.. zamanin degerini bir gune koymaz.. sansli bir cocuk oldugumu hissetmem icin elinden geleni yapmaya calistigin icin kalbine minnettarim baba .. mutfakta harikalar yaratan,muhtesem sarki soyleyen, bana cocuk yasta Aziz Nesin, Ugur Mumcu, Sait Faik okutan babam.. Babalar günün kutlu olsun 🦋 #BirolVuslateri fonda canim @emelsayinofficial
Gonca Vuslateri (@goncavuslateri)'in paylaştığı bir gönderi ()







Cem Yılmaz (@cmylmz)'in paylaştığı bir gönderi ()



Yorumlar