1. Altın Menemen Ödülleri sahiplerini buldu


Eleştirmen #MuratSoner ve ekibinin düzenlediği #AltınMenemenÖdülleri kazananları belli oldu. Yılın en  kötü ve saçm dizilerinin seçildiği ödül töreni çok kısa sürede izlenme rekoru kırdı.

YILIN EN SAÇMA YERLİ TELEVİZYON DİZİSİ
-Annemizi Saklarken (Kazanan)
-Duy Beni
-Gecenin Ucunda
-Tozluyaka
-Yalı Çapkını

YILIN EN SAÇMA YERLİ DİJİTAL PLATFORM DİZİSİ
-Dünyayla Benim Aramda (Kazanan)
-Kaçış
-Kuş Uçuşu
-Yakamoz S-245
-Zeytin Ağacı

YILIN EN SAÇMA YERLİ TELEVİZYON DİZİ SAHNESİ
-Annemizi Saklarken / Suşi yeme sahnesi (Kazanan)
-Duy Beni / Camdan fırlatılan sıra
-Gelsin Hayat Bildiği Gibi / Mafyanın öğretmen olarak atanması
-Üç Kız Kardeş / Bir hafta aç kalan kızın evde beklemesi
-Yalı Çapkını / Hamam Sahnesi

YILIN EN SAÇMA YERLİ DİZİ SAHNESİ (DİJİTAL PLATFORM)
-Dünyayla Benim Aramda / Pencere önünde sevişme
-Kaçış / Kuyudaki ölü teröristin üç gün sonra canlanması (Kazanan)
-Yakamoz S-245 / Denizaltında bomba dolu odanın patlaması ama küçük bir delikten minik bir pırtlama çıkması
-Kuş Uçuşu / Hiç deneyimi olmayan bir stajyerin iyi ayak kaydırabiliyor diye haber spikeri olması
-Pera Palas'ta Gece Yarısı / Geçmişe giden kızın ilk iş olarak İngilizlere milli mücadele planını anlatması

YILIN EN KÖTÜ YERLİ TELEVİZYON DİZİSİ
-Duy Beni
-İyilik
-Tozluyaka
-Üç Kız Kardeş
-Yalı Çapkını (Kazanan)

YILIN EN KÖTÜ YERLİ TELEVİZYON DİZİ SAHNESİ
-Duy Beni / Hığğ Melisa
-Duy Beni / Soyunma odasında zorbalık
-Gülümse Kaderine / Barkovizyonda oynatılan sevişme
-Tozluyaka / Spor salonunda cinsel taciz girişimi
-Yalı Çapkını / Hamam sahnesi (Kazanan)

YILIN EN KÖTÜ YERLİ DİJİTAL PLATFORM DİZİSİ
-Dünyayla Benim Aramda (Kazanan)
-Erşan Kuneri
-Kaçış
-Kuş Uçuşu
-Zeytin Ağacı

YILIN EN KÖTÜ YERLİ DİJİTAL PLATFORM DİZİ SAHNESİ
-Dünyayla Benim Aramda / Mastürbasyon sahnesi (Kazanan)
-Erşan Kuneri / Tüm sahneler
-Kaçış / Kadın pazarı
-Kuş Uçuşu / Spikeri masaya yatırma
-Pera Palas'ta Gece Yarısı / İngilizlere milli mücadele planının anlatılması

YILIN EN KÖTÜ ERKEK OYUNCULUĞU
-Akın Akınözü (Kazanan)
-Engin Akyürek
-Kadir Doğulu
-Murat Boz
-Sarp Levendoğlu

YILIN EN KÖTÜ ERKEK OYUNCULUĞU
-Akın Akınöz
-Engin Akyürek
-Kadir Doğul
-Murat Boz
-Sarp Levendoğlu

Ödül törenini izlemek için: 

Yorumlar